Hvordan til at tabe i Thailand … ( 50 kg eller deromkring)

vægttab

Jeg ved ikke, hvad der skete i løbet af et par måneder, men jeg gik fra 184 kg ned til den nuværende 152. Vægttabet var noget, som jeg ikke tror, ​​jeg ville nogensinde nødt til selv synes om …

En ven havde taget et billede af mig sidder uden en skjorte – foregiver at meditere et sted og da jeg så det billede jeg indså – hellig helvede mand, du fik FAT løbet af de sidste par år. Jeg er 5’11 “i højden og ved 180 + var jeg lidt slasket og jeg kunne knibe omkring 2 inches af fedt i min mave. Det er den fedeste jeg har været langt.

Under hele mit liv, jeg har spillet fodbold, cykling, løb, og gør triatlon og biathlons. Jeg havde aldrig at tabe sig, jeg var altid ved 170 og følte sig godt. På omkring 35 år stoppede jeg næsten motion og fokuserede mere på at understrege mig ud over computeren og andre arbejdsrelaterede ting. Jeg vil stadig køre et par gange om måneden, men intet, der faktisk gjorde min krop eller kardiovaskulære system enhver god langsigtet.

Så jeg så dette billede og realiserede bør gøres noget, før jeg blimp op som en amerikansk eller noget. Vern måtte tabe nogle vægt. Det virkede som om jeg var på det kritiske punkt, hvor topmave, gjort berygtede i Pattaya pludselig begyndte at vokse ud af mig og slankepiller uden recept (som der er mange af her) blev fristende.

Jeg troede ikke, jeg spiser for meget – og sandsynligvis det var sandt. Jeg var ikke vinder meget ved de måneder, måske 1-2 lbs. Tricket er, når du når det du overveje din ideelle vægt – ikke at vinde eller tabe nogen.

Min kæreste jeg bo hos i Thailand spiste mere end mig, og hun stemplet i på omkring 95 lbs. Hun har en stor stofskifte selv, som jeg kender millioner af mennesker ville betale store penge at have.

I morgen vil jeg have gwit Diao moo – nudelsuppe med grøntsager og undertiden frikadelle type ting.

Om eftermiddagen – noget med ris – gai pad konge eller kowl pad moo (stegte ris med svinekød). I aften min ven ville lave mad og hun ville gøre disse AWESOME store måltider for blot to af os … Jeg vil have 3+ kopper ris og spise, indtil jeg var så fuld jeg ikke kunne flytte, men at spille nogle badminton senere.

Så hvad jeg gjorde, var …

Jeg fortsatte med at spise min samme morgen morgenmad.

Nogle gange til frokost ville jeg have kun 2 dragonfruits og en kop kaffe. Nogle gange i løbet af de par uger af første starter denne frokost måltid jeg havde brug for at spise noget andet omkring 3:00 – et par cookies eller noget. Jeg spiste dem, hvis jeg havde brug for det. Jeg hader at være sulten overhovedet.

Til middag skære jeg ned på, hvad jeg spiste. Jeg gjorde det efterhånden selv. Ved første kun 2 kopper ris … så senere en kop … og derefter mange gange ville jeg ikke have nogen ris overhovedet.

Nogle gange til middag, jeg ville have 2 BIG majs på avner og jeg var så fuld jeg ikke kunne spise noget andet.

Nogle gange ville jeg have en plade af Kanoon (jackfrugter). Nogle gange ville jeg spise nogle dragonfruit. Nogle gange ville jeg bare hvad min ven gjorde, men uden ris. Nogle gange ville jeg have stegt kylling (gai yang) og nogle frugt. Nogle gange kan en stor fisk (bpla nin) – en Tilapia.

Jeg ville ikke kram mig indtil sprængfyldt længere. Jeg vil spise, indtil jeg begyndte at føle sig fuldt ud – og derefter stoppe. I amerikansk Jeg ved ikke, hvorfor vi spiser, indtil vi er klar til at POP ved hvert måltid. Det mĺ være årsagen til at vi sprænge så stor i løbet af årene.

Jeg begyndte at drikke et helt glas vand med min måltid, ikke at spare vand, indtil slutningen, da jeg var allerede fuld. Jeg bemærkede jeg spiser meget mindre, når jeg gør dette – som vand fylder meget i maven og er tung – gør mig TÆNK maven er helt fyldt med mad.